Monday 4 June 2012

hilang :)

hallo wallo.. sekian lama aku menghilang x update blog nie apa cer aar? eceeh.. pandai soal pndai la aku jawab.. meh aku jawab.. first skali aku busy.. busy aku bnyak.. busy gn konvoi sana sini.. then keja.. second,connection x da.. wireless tutup... hee~ erm.. selama aku x post blog.. slama tu jua aku nda contact ma gf aku.. pergh! agak rindu la jua... serius rindu.. hee~ hari nie aku on9 baru la aku contact ea.. huhu.. betapa susahnya hidup ku tanpa telefon.. owhya.. ne nak citer cikit.. kelmarin team futsal izadzul menag beb.. bngga la juga kan numb 3.. hehehe.. susaah tu nak dapat.. cewaah.. mengada engko.. smpai sini je la.. aku nak tidow nie.. missssss yooouuu!!!! sayaaang :(

hope you x nakal2x d sana :) tapi berita menggembira kn.. dia balik limbang bulan 7 nie.. tp aku x taw plak brapa hb./.. yes!!! x sabar rsanya.. huhuuu... k dah..dah.,, salam :)

No comments:

Post a Comment


Flying Cute Pink Butterfly