Sunday 27 May 2012

akhirnya :)



yeess!! selama beberapa hari aku mengedit blog aku nie.. akhirnya! siap ckit ..hehee.. erm.. aku rasa better la dari sebelum nie kn? hehee.. kepada yang membaca or tgok2x blog aku nie.. tggal kan la komen korang pasal blog aku nie..aku tak taw pandangan korang kat bog aku nie.. hehehe..aku rasa ok la dgn mengopy n mengepaste code html n evrythinh.. hehehee.. erm.. asyik menghadap lp ja dah start ada blog nie.. hee.. seperti yang d cakap kan tadi.. busy mengedit.. hehhee... blog org cantik aku pun nak cantik.. hehehe... tp blog aku nie mcm warna girls ja kan?? hahaha.. x pa la.. yg pnting cute.. ermm.. aku buat blog nie because i wanna share about my life yang sedang becinta jarak jauh.. huhuuu.. but not semua.. ckit2x ja.. hehee :) klu yang privacy tu maybe aku x ckap sini lakn.. aku catat kat diary.. heheh..

~ne ja aku mw bgtaw act.. siap mengedit.. bye! bucuk la mw mandy.. hehee.. 

No comments:

Post a Comment


Flying Cute Pink Butterfly